Wrestling-IL

גרסה מלאה: חדשות | ריה ריפלי נפצעה, החוזים של מקנטייר ובקי, דראפט, רוק ברסלמניה 41 ? MJF חוזר ?
הינך צופה בגרסה קלה (ארכיון) של התוכן כרגע. צפה בגרסה המלאה עם העיצוב המלא.
עמודים: 1 2 3
[Image: 222222.gif]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- האינסיידר מדווח שאלופת העולם לנשים ריה ריפלי נפצעה בשבוע שעבר בראו בברול מאחורי הקלעים עם ליב מורגן. האינסיידר שמעו שהפציעה חמורה מספיק עד כדי כך שהתחילו דיבורים על אפשרות שהיא תצטרך לוותר על אליפות העולם לנשים שלה ואולי אפילו כבר הלילה בראו.

- האינסיידר מדווח ש-WWE ודרו מקנטייר עדיין לא סגרו על חוזה חדש. מקור אחד בחברה חשף שהדיל של דרו מקנטייר יסתיים בעוד 5-6 שבועות, עד אז יש לצדדים הרבה זמן לסגור את הנושא. במידה ומקנטייר לא יחתום על חוזה חדש בחברה הוא יהיה פרי אייג'נט בסוף חודש מאי/תחילת חודש יוני. לפי מקור אחד הצדדים כבר בדיבורים בשבועות האחרונים על מנת לסגור את הנושא.

- לפי האינסיידר WWE מנסים לסגור את בקי לינץ' לחוזה חדש בחברה לפני שהחוזה הקודם שלה יסתיים, מקור אחד בחברה מאמין שנשאר לבקי לינץ' בחוזה הנוכחי שלה עוד כ-8 שבועות.

- לפי קורי ברנן מפייטפול קיים סיכוי אפשרי שהשנה בדראפט מתאבקים מהרוסטר הראשי יעברו ל-NXT. לאחרונה הופיעו ב-NXT : הפיינאל טסטמנט, אייבאר ונטליה. קורי מציין ש-WWE הולכים לחדש את הפוקוס שלהם בביסוס NXT כבראנד שלישי. קורי מציין שבשבועיים הקרובים יהיה פוקוס על הדראפט בתוכניות של NXT. נכון לעכשיו יש דיווחים שהשמות שנעולים להגיע לרוסטר הראשי הם כרמלו הייז ואיליה דרגונוב. עתידה של רוקסן פרז עדיין לא ידוע למרות הטיזינג האחרון בנושא. עוד שמות פוטנציאלים לדראפט הם משפחת דאנג'לו ובארון קורבין.

- WWE פרסמו ש-CM פאנק הולך להופיע בדראפט הקרוב, פאנק יופיע בסמאקדאון ב-26 באפריל ובראו ב-29 באפריל.

- רוק התייחס לרסלמניה 40 ועתידו - מספר נקודות מהסרטון שהעלה :
* רוק אמר שהוא העביר את כל השבוע בהחלמה אך הוא לא נפצע ברסלמניה, הגוף שלו מרגיש מצוין.
* רוק אמר שהוא עבר מחנה אימונים של 12 שבועות כדי להתכונן לרסלמניה כמו שצריך.
* רוק הרגיש שהגודל שלו הרגיש טוב, המשקל, התזוזה הייתה מהירה וחדה, הוא היה מהיר שצריך ועוצמתי מתי שצריך.
* רוק רצה לוודא שהתנאים שלו היו כמו שצריך כי הוא היה בזירה עם רומן ריינס, קודי רודס וסת' רולינס והם עושים זאת על בסיס קבוע.
* רוק מפרט על מחנה האימונים שלו, הוא הטיס הרבה מתאבקים שיעזרו לו, היו לו זירות בהוואי, דרום קליפורניה ובג'ורג'יה.
* רוק מודה לכל מי שהיה איתו בזירה, מברך את קודי רודס על הזכייה שלו באליפות ומזכיר שוב שהבוס האחרון יחזור... הוא יפגוש אותו ויגרום לו לדמם שוב.
* רוק מברך את רומן ריינס על ריצה מדהימה של 3.5-4 שנים, ריצה אייקונית והיסטורית והוא גאה בו.
* רוק מברך את מי שהוא חושב שהוא ה-MVP של שבוע רסלמניה : סת' רולינס. רוק אומר שהיה כבוד לחלוק איתם את הזירה ולשבור שיאים.
* רוק מסיים ואומר שעכשיו המטרה הבאה היא הרסלמניה הבאה.

- אריק רואן בדרך לחזור ל-WWE ? מספר ארגוני אינדיז הודיעו על ביטול הופעה עתידי של רואן בשל התחייבויות אחרות. אריק רואן נצפה בפיטסבורג בשבוע שעבר שם מתאבקי WWE עוברים בדיקות רפואיות.

- שינויים נוספים בהפקה בדרך, האינסיידר מאשרים ש-WWE פחות הולכים להשתמש בהולגרמות ודברים תלת מימד בתוכניות השבועיות של ראו וסמאקדאון. הכוונה למשל בכניסה של רומן ריינס שמראים אותו שואג בתלת מימד, הנחש בכניסה של רנדי אורטון וכו'. התוכנית נכון לעכשיו היא להשתמש בזה ככל הנראה רק באירועים ומקרים גדולים אחרים.

- האינסיידר מדווח ש-WWE מכוונים לכך שהם ישתמשו כמה שיותר בסט קטן יותר ומסך קטן יותר, הכוונה לסט ש-WWE השתמשו בהם בשבוע רסלמניה בתוכניות של סמאקדאון, סטאנד & דליבר וראו. כחלק מהשינויים האלה מדווח ש-WWE יחתכו מכמות הצוות הנדרשת להם, זה אומר שגם יהיו פחות משאיות הפקה בדרכים.

- ביג אי פרסם עדכון חדש לגבי מצבו :
''סיימתי את הסריקות אחרי שנתיים, דברים לא השתנו. אני לא כשיר רפואית והאמת... יש מצב שלעולם לא אהיה. אני מרגיש מבורך שאין לי כאב, אני מאוד שמח ובריא, החיים טובים''.

- המפיקים של רסלמניה 40 :
ריפלי נגד בקי - TJ וילסון.
סולם זוגות - ג'יימי נובל וקן דייקסטרה.
זוגות מקסיקנים - אביס ושיין הלמס.
אוסוס - ג'ייסון ג'ורדן.
שלשות נשים - מולי הולי ופיטי ויליאמס.
סמי זיין נגד גונת'ר - שון דאברי.
ריינס ורוק נגד קודי ורולינס - מייקל הייז ובובי רוד.
רולינס נגד מקנטייר - ג'יימי נובל ואביס.
קרב רחוב - פיטי ויליאמס וג'ייסון ג'ורדן.
סטיילס נגד נייט - אדם פירס.
רנדי נגד לוגאן נגד אואנס - שיין הלמס ושון דאברי.
ביילי נגד איו - מולי הולי ו-TJ וילסון.
קודי נגד ריינס - מייקל הייז ובובי רוד.

- מזל טוב לאלוף ארה"ב לוגאן פול ובת זוגתו נינה אגדל אשר חשפו כי הם מצפים לבנם הראשון בחורף הקרוב.

- האינסיידר מדווח ש-WWE שיחררו את סיד סקאלה בשבוע שעבר, סיד סקאלה היה עוזר מנג'ר ב-NXT UK.

- לפי האינסיידר MJF עדיין מחלים ממספר פציעות שיש לו, נכון לעכשיו הוא לא מופיע בעמוד הרוסטר של החברה אך האמונה היא שהוא נעול בדיל חדש. עוד בנושא האינסיידר מספרים ש-MJF לא היה מאחורי הקלעים בתוכנית 'ביג ביזנס' לפני מספר שבועות אך יום אחרי MJF היה בבוסטון ונפגש עם גורמים רשמיים מ-AEW. נכון לעכשיו עדיין לא ידוע מתי MJF יחזור.
(04-15-2024, 09:39 PM)lidoradir כתב: [ -> ]- האינסיידר מדווח ש-WWE שיחררו את סיד סקאלה בשבוע שעבר, סיד סקאלה היה עוזר מנג'ר ב-NXT UK.

הוא היה עדיין חתום כל הזמן הזה?  Huh
כוס עמק על ריפלי, מקווה שזה סתם והיא בסדר. היא בדרך לשבור את הריין הכי ארוך ובאסה שהאליפות תרד מימנה בדרך הזאת.

יש מלא מתאבקים שהחוזה שלהם נגמר השנה:
מקנטייר, ביג אי, סמי זיין, קווין אואנס, סטיילס ועוד.

מבאס שהwwe מורידים באיכות של הכניסות.
עדיף סט קטן עם יותר קהל מאשר סט ענק.

לא יודע למה אבל כל פעם שאני לא מתלהב מקרב זה תמיד ג'ייסון ג'ורדן וtj וילסון.
מקווה מאוד שהפציעה של ריה לא כזו חמורה, לא רק שהיא בפער הדבר הכי טוב במחלקת הנשים בשנים האחרונות, זה גם ממש מפרק את הסטורליינים של יום הדין.

טוב לראות שרוקי אומר את מב שכולם היו צריכים לומר - רולינס היה בפער הMVP. הופיע בכל אחד משלושת המיין איוונטים של האירוע, נכס.
אני לא יודע אם פורסם פב, אבל הדראפט השנה כנראה יכלול מעבר של מתאבקים מהרוסטר הראשי לNXT
(04-15-2024, 09:39 PM)lidoradir כתב: [ -> ]- האינסיידר מדווח שאלופת העולם לנשים ריה ריפלי נפצעה בשבוע שעבר בראו בברול מאחורי הקלעים עם ליב מורגן. האינסיידר שמעו שהפציעה חמורה מספיק עד כדי כך שהתחילו דיבורים על אפשרות שהיא תצטרך לוותר על אליפות העולם לנשים שלה ואולי אפילו כבר הלילה בראו.

שון רוס סאפ מוסיף :
כבר ביום רביעי האחרון היו דיונים בנוגע לאפשרות שהיא תצטרך לוותר על אליפות העולם לנשים. הסימנים המוקדמים מדברים על תאונה מוזרה שקרתה כאשר ליב מורגן העיפה את ריה ריפלי על הקיר, המקרה הזה חזר פעמיים. ליב מורגן משחקת על הנושא עכשיו ברשתות החברתיות, שון רוס סאפ מדווח שנאמר לו שאין שום היט על ליב מורגן בנוגע למצב הנוכחי, ריה ריפלי ו-WWE לא מאשימים אותה.

[Image: 42b3ec5bb12145e6aaf7e3945b160248.gif]

[Image: 4b6e7a243b7046fcb7183a8d3eb81fdc.gif]
דפוק לגמרי שבגלל ברול מאחורי הקלעים היא צריכה להיפצע בצורה כזאת שתגרום לה למסור את האליפות והגיוני שזה גם בגלל שהיא תיעדר זמן ארוך
וואלה אני אם אני הייתי ליב מורגן הייתי ממש מתבייש בעצמי...

לא מובן למה רומן ריינס יכול להיעדר לאיזה חודש-חודשיים והאליפות עליו והכל בסדר, אבל אותה מכריחים למסור את האליפות...
דה רוק לא מעניין אם רייה תוותר על האליפות אז בקי צריכה לקחת לא ליב ולא ניה
(04-16-2024, 12:36 AM)Sexy devil כתב: [ -> ]דה רוק לא מעניין

הוא כן.
(04-16-2024, 01:00 AM)lidoradir כתב: [ -> ]הוא כן.
אני לא אוהב אותו כבן אדם
תגיד לא היה חדשות על הבלודליין שסולו ככה התהפך?
עמודים: 1 2 3